Edit Steinberg

איך ליצור בקלות כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי
Play Video about כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי
Play Video about כרטיס ביקור דיגיטלי

(הפוסט הינו תמלול של הסרטון המצורף בו תוכלו לצפות על מנת לקבל הדרכה מוחשית יותר).

הי חברים, מה שלומכם? היום אנחנו נלמד איך להכין כרטיס ביקור דיגיטלי בקלות. למה זה טוב?

יש לכך מספר סיבות. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מצוין מפני שאם אתם לדוגמא מורים פרטיים או בעלי עסק נוסף, אתם וודאי פוגשים אנשים אשר מבקשים מכם מידע נוסף כיצד ליצור אתכם קשר ולצרוך את השירותים שלכם.

אם יש ברשותכם כרטיסי ביקור מודפסים, אתם בטח לא תמיד מסתובבים איתם ואני מניחה שלא פעם נתקעתם בלי. נכון, אפשר למסור את הטלפון ושהאדם מולכם יכניס את הפרטים לזיכרון שלו, אבל הסיטואציה לא תמיד נוחה ולא תמיד מאפשרת, וזה בהחלט נראה מקצועי, הרבה יותר להשתמש בכרטיס ביקור.

שנית, בתקופת הקורונה רבים מעדיפים מינימום מגע ידיים בין אנשים שונים וזאת גם הסיבה שתמצאו במסעדות תפריטים חד-פעמיים או קודי QR לסריקה.

סיבה נוספת היא אקולוגית, חסכון בפריטים מודפסים ללא סיבה.

סיבה נוספת, זה נוח גם כשיש לכם יותר מעסק אחד, למשל, נניח כי ואת גם מורה למתמטיקה, שגם מלמדת שיעורים פרטיים או קבוצות לימוד, וגם מעצבת תכשיטים, או שאתה גם מורה וגם צלם, וכולי. כך גם אפשר להכין כרטיס ביקור לכל אחד מהשירותים שלכם.

והסיבה האחרונה היא שזה טרנדי, זה מתבקש בעידן האונליין  שבימינו, וזה בחינם.

אז בואו נתחיל.

יש די הרבה אפליקציות שמאפשרות לכם להכין כרטיסי ביקור דיגיטליים בחינם. היום אדגים לכם כיצד להכין כרטיס דיגיטלי באמצעות CANVA מהי קנבה וכיצד נרשמים אליה?

הכנו עבורכם סרטון הדרכה נפרד, מפורט, כך שאם אינכם מכירים עדיין את התוכנה, ממליצה לכם לצפות קודם בסרטון קנבה הראשון שנמצא במאגר סרטוני ההדרכה.

אז בואו ניכנס לקנבה, נכתוב ב-GOOGLE קנבה בעברית וניכנס לאפליקציה הזאת. יש כמובן את האתר באנגלית, שלפעמים  יש שם יותר אפשרויות, אז אם אתם דוברי אנגלית פשוט תכתבו   באנגלית קנבה, כך נראה האתר ..COM CANVA.

כאן בתיבת החיפוש אנחנו יכולים להקליד כרטיס ביקור או לגלול קצת למטה ולהתקדם כאן עם החץ ולהקליק כאן על האפשרות כרטיס ביקור.

יש לנו אפשרות להכין את כרטיס הביקור מאפס או להשתמש בתבנית מוכנה ואז אנחנו צריכים רק להחליף את הטקסטים, את התמונה או כל מה שאנחנו רוצים. אז אני בתור התחלה, אבחר תבנית ראשונה, אני הולכת להכין כרטיס ביקור לצלמת, אז דווקא מתאים לי,

אני אבחר את זה.

עכשיו שימו לב, יש לנו אפשרות להכין כרטיס ביקור שהוא רק צד אחד או מראש להכין שני צדדים. אנחנו יכולים גם קודם להכין צד אחד ואחר כך להוסיף את הצד השני.

אוקי, אז אני רוצה לעצב כרטיס ביקור משני צדדים, אני אבחר כאן את האפשרות, החל את שני הדפים.

זה הראשון, וזה השני.

כאן אני פשוט אזיז קצת את הטקסט עם הריבוע ואוסיף את השם שלי. אני יכולה לשחק עם כל הפריטים, להזיז אותם, אני פשוט מסמנת אותם וגוררת למטה. את כל זה תוכלו לראות בהדרכה על קנבה.

וכאן אני פשוט אשנה את הפריטים, כך שיתאימו למידע שלי.

אני מסמנת ודורסת את הטקסט הקיים, וכותבת במקומו את המידע עלי.

אני לא חייבת למלא את כל הפרטים, רק מה שמתאים לי.

אני יכולה כמובן גם להוסיף. אם אני רוצה עכשיו לשנות את הצבע רקע אני מוזמנת להיכנס כאן לרקעים, ואני מזכירה לכם שאפשר לשנות כל דבר שאנחנו רוצים או ליצור מאפס או לבחור תבנית חדשה.

אוקי, בשביל הדוגמא בואו נשאיר את זה.

אז יש לי כאן כרטיס ביקור עם שני צדדים, טוב אולי זה קצת פחות ברור, נחליף את הרקע, לזה.

עכשיו שימו לב, אם אני מוסיפה את אתר האינטרנט שלי, שמומלץ ביותר אם יש לכם אתר,  כדאי מאוד להפוך אותו לקישור, כך כשאנשים יקבלו את כרטיס הביקור הזה, באופן דיגיטלי כמובן, הם יוכלו להקליק עליו ולהגיע ישירות לאתר שלנו.

איך אנחנו הופכים אותו לקישור לאתר? עכשיו נסמן את האתר, נעשה C+ CTRL  או קליק ימני והעתק, נלחץ כאן על השלוש נקודות ועל סמל הקישור,  וכאן נעשה CTRL + V או הדבק, והחל.

עכשיו לפי הקו התחתון למטה אנחנו יכולים לראות שיש כאן קישור לאתר.

אפשר אגב להסיר פה את הקו התחתון, למי שזה מפריע לו ויזואלית בעין. אני אשאיר אותו.

אוקי, אז יש לנו כרטיס ביקור פשוט שיצרנו כמובן, שיצרתם משהו פשוט ביותר, רק בשביל הדוגמא, אבל תרגישו חופשי לעצב את הכרטיס שלכם ולהיות יצירתיים כי זו בדיוק התוכנה לעשות את זה.

עכשיו השלב הבא זה לשמור את הכרטיס. ניכנס כאן לשלוש נקודות, ובמקום לשמור אותו בצורה רגילה, אנחנו נקליק כאן על אתר אינטרנט. אנחנו שומרים את הכרטיס כמו אתר אינטרנט. עכשיו איך אנחנו רואים כאן  שיש יותר מעמוד אחד? יש כאן את החיצים  שמראים לנו שבעצם הכרטיס ביקור שלנו הוא כפול. סגנון אתר מצגת זה בסדר גמור, ונקליק על פתח אתר.

עכשיו שימו לב, כאן בשורה הזאת אנחנו רואים שקיבלנו כתובת URL, כאן זה בעצם הכתובת לכרטיס ביקור הדיגיטלי שלנו. אני מסמנת אותו עם קליק שמאלי. אני לוחצת על קליק ימני COPY ושומרת אותו.

עכשיו אנחנו חוזרים לתפריט הימני, אני גוללת עד למטה ונכנסת כאן  לשלוש נקודות, עוד. 

כאן אני בוחרת קוד QR,

אני מדביקה כאן, קליק ימני PASTE הדבק, את כתובת האתר, מה ששמרתי לפני רגע, ומקליקה על צור קוד.

עכשיו כאן קיבלנו קוד QR, שאותו נוסיף לכרטיס הביקור. איפה אני אוסיף אותו, בואו נראה, אני אוסיף אותו כאן, בפינה העליונה. אני יכולה להוסיף אותו איפה שאני רוצה. בעצם זה שאני מדביקה כאן קוד QR, עם הכתובת לאתר שלי, ניתן לסרוק את הקוד ולהגיע שוב ישירות לאתר. שהאתר הוא בעצם כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו, במידה ואינכם מכירים מה זה קוד QR, גם לזה הכנו לכם סרטון בנושא, אותו תוכלו למצוא במאגר סרטוני ההדרכה.

ושימו לב שכרטיס הביקור שעיצבנו נוכל גם להדפיס ככרטיס ביקור רגיל. נוכל לשמור אותו למחשב ולשלוח אותו לבית דפוס או להביא אותו עם דיסק און קי, או איך שנוח לנו. עכשיו כאן אנחנו מורידים, נקליק על הורד, נבחר PMG, זה פורמטים שונים של תמונה,  אני שומרת את שני הדפים.  אלה שני העמודים שלנו, ואני אשמור כל אחד בנפרד. אני יכולה גם להוריד אותם ביחד ואז המערכת תשמור לי אותם בקובץ ZIP, שאותם נפתח על המחשב.

במידה ושמרנו אותו על המחשב, יש מספר דרכים להעביר אותו לסלולרי,  אחת מהן היא לשלוח אותו אלינו למייל, שנמצא גם על הסלולרי. נוכל לפתוח בגלריה שלנו תיקיה חדשה, ששם נשמור  את כרטיס הביקור, ואז נדע בדיוק איפה זה ויהיה לנו קל יותר להציג אותו בכל פעם שנפגוש בן אדם שנרצה להציג לו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו.

אז מעכשיו בכל פעם שנרצה להעביר את כרטיס הביקור שלנו באופן וירטואלי, דיגיטלי, נוכל להציג אותו כך שיסרקו את קוד הQR או לשלוח בווטסאפ קישור לכתובת ה – URL של הכרטיס. מה שאנחנו מעדיפים, מה שנוח לנו או למי שנמצא מולנו.

אני מזכירה לכם שניתן ליצור כרטיס ביקור מצד אחד בלבד או משני צדדים. כל אחד וההעדפה שלו וכמות המידע שהוא מעוניין להציג על הכרטיס.

אז עד כאן להיום עם עיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים.

תודה רבה שצפיתם,

שיהיה לכם יום נפלא.

Google My Business

בעלי עסק? בנו אתר ב"גוגל לעסק שלי" – נכס דיגיטלי מעולה שרבים עדיין מפספסים אותו.
הזדמנות לזכות בלקוחות מעולים שמחפשים בדיוק עכשיו את השירות/מוצר שלנו.

יתרונות:
חשיפה חינמית –פרופיל עסק הוא בחינם ויכול להיות מדורג גבוה בדף תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח מובילות, בעלות נפח חיפוש גבוה, ללא כל עלות!
תצוגה – מופיע במקום בולט בדף תוצאות החיפוש. כולל כפתורי הנעה לפעולה כגון: להתקשר, לנווט אל העסק, להיכנס אל האתר וליצור קשר.

טיפים לניהול פרופיל העסק:
וודאו כי הכותרת והתיאור שיווקיים וכוללים את מילות המפתח המאפיינות את השירות שלכם.
העלו באופן שוטף פוסטים, תמונות וסרטונים המתארים את המוצרים ואתכם, מציינים את הייחודיות שלו, עדכנו מבצעים, וספקו טיפים חשובים בתחום.
חוות דעת מלקוחות – ללקוחות חשוב לדעת כי מדובר בעסק אמין ושירות מצוין. אם אתם עסק כזה חשוב שתבקשו מהלקוחות להשאיר משוב.
מלאו כמה שיותר פרטים על העסק – פרטי יצירת קשר, שעות פתיחה, יתרונות מובילים ותועלות כמו וותק, ליווי מקצועי, מבצעים וחדשנות.

מימוש מועצם נובע מתעוזה לחלום ולהפליג על כנפי המעוף והדמיון, אל עבר אפשרויות חדשות, ומהכרה בכך שאפשרויות אלו בנות הגשמה (לוהאריה)

דילוג לתוכן