Edit Steinberg

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם

בעלי עמוד עסקי בפייסבוק ופרופיל באינסטגרם? אלה אמנם כלים בסיסיים מומלצים לבעלי עסקים אך הפעילות האורגנית בהן לא תביא לכם מספיק חשיפה ולכן מומלץ לשלב פרסום ממומן על מנת להגיע לקהל היעד הרלוונטי ולמכור להם את השירותים והמוצרים שלכם.

טיפים לפרסום אורגני ולחשיפה באינסטגרם ובפייסבוק

באינסטגרם אנו מעלים תמונות וסרטונים מחיינו או על המוצר והשירות שלנו, סרטונים שמספקים טיפים ומעבירים מידע מקצועי, כשהדגש הוא על אסתטיקה ויצירתיות. קיימים שלושה סוגי פרופילים: אישי, עסקי (לבעלי עסקים ולחברות) ויוצר (מתאים ליוצרי תוכן). ניתן לפעול רק באופן אורגני בחינם, אך כדי לזכות בחשיפה גבוהה יותר, חשוב לפרסם בתשלום באמצעות ממשק הפרסום של פייסבוק.

כדאי לעקוב אחרי אנשים ועסקים שהתוכן שלהם מעורר בכם עניין (זה עשוי להוסיף לכם עוקבים רלוונטיים). ניתן לסמן בלייק, להגיב, לשתף בסטורי ולשמור פוסטים לצפייה נוספת.

נצלו את כל הסוגים השונים של התכנים:

פוסט – תוכן קבוע שיישאר בפיד שהוא הדף הראשי שלנו.

סטורי – תוכן שיזכה לחשיפה ל-24 שעות בלבד (ניתן לשמור אותו בתיקיות שנקראות "היילייטס" לאחר מכן.

רילס – סרטונים קצרים באורך של עד דקה (התוכן הכי חזק כיום).

IGTV – סרטונים ארוכים יותר, של עד שעה, באמצעות IGTV – הטלוויזיה של אינסטגרם.

לייב – תוכן שמצולם או משודר בשידור חי (חזק מאוד מבחינת המדיה החברתית לחשיפה).

זכרו כי מדובר במדיה חברתית: היו פעילים והיו סוציאליים, הגיבו לאחרים וכך תקבלו יותר תגובות בעצמכם. תייגו פרופילים שרלוונטיים לפוסט שלכם, וכך תזכו בחשיפה נוספת על ידי קהל העוקבים אחר פרופילים אלה. עקבו אחר אנשים רלוונטיים לתחום שלכם, הגיבו להם באופן מושקע – וכך גם תזכו לחשיפה נוספת בקרב לקוחות פוטנציאליים.

היו יצירתיים – ככל שתעלו יותר תוכן, כך תזכו לחשיפה גבוהה יותר. צרו תוכן בעל ערך, כמו טיפים יישומיים, הדרכות, מתכונים וידע נוסף הקיים ברשותכם. הקפידו על אסתטיקה וגוונו בתוכן שאתם מעלים – לייב, סטורי ורילס – ושלבו אותם עם פוסטים וסרטונים ב-IGTV. שמרו בתיקיות היילייטס לפי נושאים את התכנים המובילים שלכם.

הוסיפו האשטגים (סימוני סולמית) נכונים לתוכן שלכם – אל תגזימו, למרות שניתן לפרסם עד 30 האשטגים, עדיף לא להגזים ולהוסיף מקסימום 15.

השתמשו בצ'ק אין ובאפשרות לסמן את המיקום שלכם, במיוחד אם אתם בעלי עסק פיזי עם כתובת.

ואם אתם כבר מרגישים בנוח עם הפלטפורמה, אתם יכולים לעצב פילטר משלכם כדי שמשתמשים אחרים יוכלו להשתמש בו ולחזק את הנוכחות שלכם.

במסגרת הפעילות בפייסבוק מומלץ להצטרף לקבוצות ולקהילות הפועלות בתחום העיסוק שלכם, שם תוכלו לבלוט בחינם באמצעות מענה על שאלות, מתן טיפים ופרסום בקבוצות בהם מותר (הקפידו לקרוא את כללי הפרסום בכל קבוצה). בדומה לפרסום באינסטגרם, מומלץ לפרסם מודעות ממומנות בפייסבוק כדי להגביר את החשיפה ואת פוטנציאל המכירות.

 

 

דילוג לתוכן