Edit Steinberg

תקנון אתר

"אדית שטיינברג" מכבדת את פרטיות המבקרים הגולשים באתר ("משתמש" או "אתה") ומחויבת להגן על המידע האישי שהם חולקים איתנו.

ההסכמה שלך

מדיניות זו מסבירה את נהלי הפרטיות שלנו באתר ובשירותים הניתנים על ידינו. על ידי גישה ו/או שימוש באתר, ביישומים, בשירותים, במוצרים הקשורים שלה, אתה מסכים לתנאים של מדיניות פרטיות זו ("מדיניות הפרטיות"), כולל לאיסוף, שימוש, גילוי, עיבוד שלנו ושמירה של המידע האישי שלך. ניתן גם ללמוד במדיניות זו כיצד להגביל שיתוף מידע .

אנו אוספים מידע שאתה מספק לנו או משתף עם משתמשים אחרים בהתנדבות ,וגם מידע טכני כללי שנאסף באופן אוטומטי על ידי המערכות שלנו , כגון כתובת ה-IP , מידע דפדפן ועוגיות כדי לאפשר לך חוויית משתמש טובה יותר וחווית גלישה אישית יותר .

המידע שאתה מספק לנו בתהליך הרישום יישאר פרטי ומאובטח – ובכלל זה גם פרטי הקשר שלך–עד כמה שחברת האחסון שלנו ובוני האתר מסוגלים לספק.

מידע שאתה בוחר לפרסם באתר ( תמונות, קטעי וידאו , טקסט, מוסיקה , ביקורות , קישורים וכו' ) – כבר לא פרטי , בדיוק כמו כל מידע שאתה מפרסם באינטרנט.

מידע טכני שנאסף אוטומטית על ידי המערכות שלנו , או ע"י מערכות צד שלישי עשוי לשמש להפעלת האתר , למטרות אופטימיזציה, ניתוח , קידום תוכן שיווק ופרסום ושיפור חווית משתמש. אנו עשויים להשתמש במידע שלך כדי ליצור איתך קשר – כדי לספק הודעות הקשורות לפעילות שלך, או להציע לך מבצעים ועדכונים כלליים.

לא נעודד משתמשים אחרים באתר, או משתמשים אקראיים באתר ליצור עמך קשר, שלא דרך האתר..

מידע שאנו אוספים וכיצד אוספים אותו

אנו אוספים מידע אישי שאתה מספק לנו מרצונך החופשי בשלבים שונים של שימוש בשירות: בעת מילוי פרטי הרישום באתר, ועל ידי פרסום ושיתוף מידע נוסף בהתנדבות, הנך מספק מידע אישי מסוים, כולל כתובת דוא"ל חוקית ומספר טלפון.

בעת הגישה שלכם לאתר והשימוש בו, אנו יכולים לאסוף ולתעד גם מידע טכני באופן עקיף ובאופן אוטומטי באמצעות המערכות שלנו. מידע זה עשוי לכלול מידע מיקום גאוגרפי, מידע לגבי החיבור, לגבי דפדפן האינטרנט, מידע יומן וכל התקשורת אשר נרשמה ע"י המשתמשים באמצעות האתר, כניסת כתובת פרוטוקול האינטרנט (IP), תצורת תוכנה, מערכת הפעלה ושימוש בעוגיות; עוגיות הן קבצים קטנים שנשלחו מאתנו למחשב שלך ועוזר לנו לשפר את הניווט וקלות שימוש של האתר שלנו. עוגיות אינן מכילות מידע המאפשר זיהוי אישי. אתה יכול למצוא מידע נוסף על עוגיות במדיניות זו בהמשך, תחת עוגיות ואחסון מקומי.

מהן המטרות של איסוף המידע ?

אנו אוספים מידע ומשתמשים במידע זה כדי לשפר את חוויית משתמש, להתאים אישית את חווית הגלישה שלך , כמו גם לעקוב אחר חשד להונאה ותוכן או התנהגות לא הולמים. אנו עשויים גם לאסוף מידע משלים המתקבל מצדדים שלישיים, כגון נתונים דמוגרפיים וניווט.

מידע שאינו אישי נאסף למטרות סטטיסטיות, מחקר ושיפור חווית המשתמש באתר. אנו משתמשים במידע אישי למטרת שיפור השירות ואיכותו והגדלת הבטחון . לדוגמא, אנו עשויים להשתמש במידע שנאסף ממך לאמת את זהותך . כמו כן, אנו עשויים להשתמש במידע זה כדי להקים ולהגדיר את החשבון שלך, לאמת או לחדש סיסמא וליצור איתך קשר מעת לעת . המידע עוזר לנו לשפר את השירותים עבורך , להתאים אישית את חווית הגלישה עבורך ולהודיע לך על מוצרים נוספים , שירותים או מבצעים שעשויים לעניין אותך . בנוסף , מידע זה עוזר לנו לעקוב אחר כל פעולות הונאה ופעילויות בלתי הולמות אחרות ולפקח על שלמות תוכן.

אם תרצה אי פעם לבטל את הרישום שלך, ייתכן ואנו נשמור את המידע שלך על קובץ, רק על מנת להשתמש בו כדי לעמוד בדרישות הרגולטוריות וליצור איתך קשר מדי פעם ולהציע לך את האפשרות להפעיל מחדש את חשבונך . אנו נבקש את הסכמתך לפני השימוש במידע למטרה אחרת מאלה שנקבעו במדיניות פרטיות זו.

אנו שומרים על המידע כל עוד הוא נחוץ ורלוונטי לפעילות שלנו. בנוסף, אנו עשויים לשמור מידע אישי מחשבונות סגורים לצרכי ציות לחוק , למנוע הונאות , לאסוף תשלום אם מגיע , לפתור סכסוכים , לפתור בעיות , לסייע בכל חקירה , לאכוף תנאי שימוש באתר שלנו ולנקוט בפעולות אחרות המותרות בחוק.

במידה והינך בוחר להסיר את החשבון, כל המידע לגביו יימחק.

שיתוף המידע עם צד ג'

בעלי האתר עשויים לשלב את המידע האישי שלך עם מידע שאנו אוספים באופן אוטומטי או מקבלים מחברות אחרות ולהשתמש בו כדי לשפר ולהתאים אישית את השירותים, התוכן והפרסומים שלנו. אם אינך מעוניין לקבל מאתנו תקשורת שיווקית , אתה יכול לבחור שלא דרך הקישור המצורף לכל תקשורת.

אנו עשויים לספק את פרטיך האישיים לצדדים שלישיים, רק כדי להפעיל את האתר ולמנוע הונאות ופעילויות בלתי חוקיות , כמפורט להלן:

(א) העברת פרטים לספקי שירות לצורך הפתיחה, הפעלה ומתן השירות לחשבון שלך (לדוגמה – ספקי תשלום, מערכות CRM , מערכות דיוור או יועצים טכניים) ;

(ב) כדי לספק את כל חוק, תקנה, הליך משפטי, זימון או בקשה ממשלתית,

(ג) לאכוף מדיניות פרטיות זו ו / או תנאי השימוש , לרבות חקירת חשדות להפרתם,

(ד) כדי לזהות, למנוע, או לטפל במקרי מרמה, אבטחה או בעיות טכניות;

(ה) להגיב לבקשות התמיכה של המשתמש;

(ו) להגיב לטענות שתוכן זמין כלשהו באתר פוגע בזכויות של צדדים שלישי,

(ז) להגיב לטענות כי העברה של פרטי התקשרות לצד שלישי ללא הסכמתם היוו סוג של הטרדה (למשל שם, כתובת דואר אלקטרוני, וכו ');

(ח) על מנת להגן על הזכויות, רכוש או ביטחון אישי של האתר, המשתמשים בו, או הציבור הרחב;

(ט) כאשר האתר עובר כל שינוי בבקרה, לרבות בדרך של מיזוג, רכישה או רכישה מהותית של כל נכסיה

(י) לאסוף, להחזיק ולנהל את המידע האישי שלך באמצעות שירותים של צד שלישי מבוסס ענן

(יא) על פי האישור המפורש שלך.

למען הסר ספק, בעלי האתר רשאים להעביר ולחשוף מידע שאינו אישי לצדדים שלישיים על פי שיקול דעתו שלו.

כדי להגן מפני הונאה , עסקות לא מורשות, תביעות או התחייבויות אחרות, לא נאסוף מידע לגבי אשראי, אבל נאפשר לספקי התשלום שלנו לאסוף מידע לצורך גביית תשלומים ממשתמשים באתר. אנחנו לא חשופים לפרטי התשלום הניתנים לספקי התשלום שלנו , ומידע זה כפוף למדיניות הפרטיות הקיימת אצל ספק התשלום.

מחיקה של מידע אישי

אתה יכול להציג ולשנות מידע אישי בפרופיל שלך ואת תמונת הפרופיל בכל עת, או פשוט להסיר את הפרופיל שלך ואת כל המידע האישי בו בכל עת מכל סיבה שהיא. דרך האתר או דרך פנייה לתמיכה הטכנית של האתר. הפרופיל שלך יופסק בתוך פרק זמן סביר בעקבות הפנייה שלך, ומאותו מועד סיום אתה כבר לא תוכל לגשת לפרופיל שלך.

שיווק ופרסומת ישירים

שיווק ישיר: הנך מסכים כי אנו נשתמש בפרטים האישיים שלך לצורכי יידועך בדבר מוצרים ושירותים (המוצעים על ידי החברה ו / או על ידי צדדים שלישיים) העשויים לעניין אותך ולשלוח לך פרסומות וחומרים שיווקים אחרים, שיועברו אל כתובת הדואר האלקטרוני ואל המכשיר הסלולרי שלך באמצעות הודעות סמס או ווטסאפבאמצעות כתובת המייל והמספר הסלולרי שסיפקת לנו בעת ההרשמה לאתר. אתה יכול לבטל את הסכמתך באמצעות שליחת הודעה בכתב לחברה באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת הבאה: info@editsteinberg.co.il. מובהר, כי אנחנו לא אחראים לתוכן של פרסומות, מוצרים או שירותים שניתנים על ידי צדדים שלישיים והנכם מסכימים שבעלי האתר לא ישאו בכל אחריות או חבות בגין קשר עימם.

פרסומות: אנו מקבלים פרסומות ממפרסמי צד שלישי. מפרסמים אלו נבחרו בקפידה על מנת לספק מידע על מוצרים ושירותים שאנחנו חושבים שעשויים לעניין את המשתמשים שלנו. שים לב שאם אתה לוחץ על כל הפרסומות האלה, מפרסמים אלה עשויים להשתמש בעוגיות ובטכנולוגיות אינטרנט מעקב אחרות כדי לאסוף מידע שאינו אישי ו / או אישי אודותיך. אנו ממליצים לך לבדוק את תנאי שימוש ומדיניות פרטיות עבור כל מפרסם שבה אתה נמצא באינטראקציה לפני שיעשה זאת. מדיניות הפרטיות שלהם, לא שלנו, תחול על כל אחת מאינטראקציות אלה.

עוגיות ואחסון מקומי

כאשר אתה מבקר באתר, אנו עשויים להשתמש בטכנולוגיות שונות, כדוגמת "עוגיות" (או טכנולוגיות דומות), אשר מאחסנות מידע מסוים במחשב שלך ("אחסון מקומי") ואשר תאפשר לנו, בין היתר, להפוך את הגלישה שלך להרבה יותר נוחה ועם פחות מאמץ ויאפשר לנו לבחון את חווית המשתמש ולהציע לך גלישה או מבצעים אישיים. עוגיות (אשר עשויות להיות קבצי HTML, קבצי פלאש או טכנולוגיה אחרת) הן קבצי טקסט המצביעים על העדפות המשתמש. האתר משתמש בעוגיות כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש בו, כדי להתאים את הפונקציונליות של האתר בהתאם להעדפות האישיות של המשתמשים וכדי לסייע בהיבטים שונים של תפעול אתר. קבצים אלה מכילים מידע מגוון, כגון מידע על דפי האינטרנט בהם בקרו המשתמשים, משך זמן הביקור באתרים מסוימים, נתונים על איך משתמשים הגיעו לבקר באתרים מסוימים, היקף והאופי של אתרים אלה, האזורים שנצפו על ידי משתמשים ומידע נוסף.

עוגיות פרסום

אנו עשויים להשתמש בספקים צד ג' על מנת לספק מודעות או מבצעים הקשורים לאתר. ספקי שירותים אלה עשויים להשתמש בעוגיות או טכנולוגיות מעקב אחרות כדי לזהות את הפעילות שלך באתר שלנו ובאתרי צד שלישיים. עם זאת, מידע מעקב זה אינו מזהה אותך באופן אישי, לא בשילוב עם פרטי זיהוי אישי מהאתר וכפוף למדיניות הפרטיות של ספקי שירות הצד שלישי.

חסימת עוגיות

רוב הדפדפנים מאפשרים למחוק את קבצי העוגיות, לחסום קבלת עוגיות, או לקבל התראה לפני האחסון של קובץ כזה. אתה יכול להגדיר את הדפדפן שלך כדי לחסום את כל העוגיות, כולל עוגיות הקשורים לשירותים שלנו, או לציין מתי עוגייה יכולה להיות מוגדרת על ידינו. עם זאת, חשוב לזכור כי רבים מהשירותים שלנו לא יכולים לתפקד כראוי אם העוגיות שלך מושבתות. לדוגמא, עוגיות עשויות, במקרים מסוימים, לפטור את המשתמש מהצורך להזין שמות משתמש וסיסמאות, ולאפשר המשכיות שימוש.

אבטחה

אנחנו מתייחסים בזהירות רבה לגבי שמירה על ביטחונם של האתר והמידע שלך ובמניעת גישה בלתי מורשה אליו באמצעות טכנולוגיות סטנדרטיות בתעשייה ונהלים הפנימיים. עם זאת, אנחנו לא מבטיחים שגישה לא מורשה לעולם לא תתרחש.

משתמשים שנרשמו לאתר מסכימים לשמור את הסיסמה שלהם בסודיות מוחלטת ולא לגלות את הסיסמה כאמור לכל צד שלישי.

אתרים צד ג'

בעת השימוש באתר אתה עלול להיתקל בקישורים לאתרי צד שלישי. בעלי האתר אינם אחראים לאתרים אלה ואין לה כל אחריות או חבות כלשהי בענייני פרטיות או כל עניין משפטי אחר ביחס לאתרים אלה. אנו ממליצים לך לקרוא בעיון את מדיניות הפרטיות ותנאי שימוש או שירות של אתרים אלה. תנאי השימוש שלנו ומדיניות הפרטיות שלנו חלים רק על מידע שנאסף על ידינו בהתאם למדיניות זו.

עדכון המידע שלך

אנו נוקטים בצעדים על מנת להבטיח כי המידע האישי שאנו אוספים הוא מדויק ומעודכן , ואנחנו נספק לכם את ההזדמנות כדי לעדכן את הפרטים שלך דרך הגדרות פרופיל החשבון שלך . בכל פעם שאתה משתמש בשירותים שלנו , אנו שואפים לספק לך גישה למידע האישי שלך. במקרה ואתה מאמין כי המידע שלנו הוא לא נכון או לא מדויק , אנא יידעו אותנו באופן מיידי. אנו נדאג לחקור את העניין ולתקן כל אי דיוק במהירות האפשרית במידת הצורך או לתת לך דרכים כדי לעדכן אותו במהירות או למחוק אותו – אלא אם כן אנחנו צריכים לשמור מידע זה למטרות עסקיות או משפטיות לגיטימיות. בעת עדכון המידע האישי שלך , אנו עשויים לבקש ממך לאמת את זהותך לפני שנוכל לפעול על פי בקשה שלך. אם מסיבה כלשהי יש לך בעיה עם מחיקת המידע האישי שלך אנא צור קשר עם שירות הלקוחות ואנחנו נעשה מאמצים סבירים כדי להסיר את כל המידע כאמור על פי כל חוקי הפרטיות הרלוונטיים.

שינויים במדיניות פרטיות

תנאי מדיניות פרטיות זו חלים על השימוש באתר ובמידע שנאסף בו. בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות לשנות מדיניות זו בכל עת, לכן הנך מוזמן לבקר בדף זה לעתים קרובות

המשך השימוש באתר לאחר מועד העדכון האחרון יהווה את הסכמתך, וההסכמה להיות מחויבים לשינויים אלה, במידה ויהיו, במדיניות הפרטיות

שאלות

אם יש לך שאלות (או הערות) בנוגע למדיניות פרטיות זו, אנא שלח לנו דוא"ל לכתובת: info@editsteinberg.co.il ואנו נעשה מאמץ להשיב במהרה.

דילוג לתוכן